everyday is a surprise

har fixat och trixat lite med designen här på bloggen och nu ger jag upp för ikväll, men endå nöjd (; pallar egentligten inte ha blogg, haha så fatta inte vrf ja la ner tid på de.. för lite att göra kanske ? troligen.. vill ta bort bloggen men får se... skriver endå inte så mkt om vad jag har gjort om dagarna för de pallar jag nt, har ju bara min underbara musik som jag lägger upp(; så kanske blir min lilla musik blogg istället,hahah.. nu ska jag ner i källaren och trampa cykel, måste träna bort tårtan jag käka.. skojar inte om jag säger att jag krängde mest.. blööö mår riktigt illa nu (men gott va de) ;D... btw musik inlägg nästa (; !!

Kommentarer
Postat av: angelica

mycket fin ;)

2011-01-16 @ 16:50:01
Postat av: svar: angelica

thaaanx :)luvie

2011-01-17 @ 15:21:04
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0