I want this forever

"liten" uppdatering om helgen!
fre jobbade jag först till 12, sen stack jag och sjöng & efter de stack jag och träna..sen passa jag busarna igen på kvällen så de va mys..

gick upp 7 på lör helt yrvaken.. tog tåget in till NY.. hoppa sen in i taxin och begav mig till NYU för min a-taste-of-acting kurs! kan sä att de va svårt och hitta där, för de e inte en byggnad. haha och ja bara hoppa in i en taxi och sa "kan du ta mig till NYU, typ" och han bara var i NYU? ehja de finns väll bara en tänkte jag, men sen fatta jag vad han mena.. de va svin stort och byggnaderna la lixom inte bredvid varandra.. förstår varför detta e en utav det största universitetet i usa.. biiigi!. iaf hoppa av vid biblioteket och sen fråga jag dom var jag skulle gå & som tur va så hade jag hamnat i rätt byggnad direkt så slapp leta.. vi va ca 20 st i gruppen...där va folk i alla åldrar, från min ålder upp till 70. kul och träffa nytt folk som kommer härifrån! verkligen en helt underbar dag.. var där från 10 till 5 så en heldag.. lärde mig massor, och jag fick en inblick i vad de verkligen var...hade glömt hur de va och sitta i bänken igen & allt de där, men denna gången va de kul? kanske för att jag gjorde de jag verkligen älskar, och man fick göra en massa saker hela tiden.. hoppa runder, och bara gå loss ...först kände man sig mega löjlig när man bara släppte allt skrek och hoppa runt som ett freak, men sen bara va de så jävla kul för man brydde inte sig:D.. (de va en utav övningarna som vi hade, haha).. vi jobba mycket med självförtroendet och att våga stå på scen... vi fick ett stycke ur en film sen para vi ihop oss två och två.. öva på de stycket och sen framförde vi de till dom andra, som sen gav oss p&n kritik ! lärorikt & jag va helnöjd med läraren, super :)...

efter kursen och allt va klart så tog jag tåget till stamford, där french hämta upp mig. blev maaat på världens bästa cosy. enda stället som jag verkligen älskar, tar alltid min ceasersallad där :)yammi! fick med mig ngra snygga kläder hem osså (; döläckra. en långklänning till sommaren som va helt.. asså ja ! bra och köpa sommarkläder nu , rea rea haha.. efter de mötte vi upp en annan tjej som också är från frankrike, stack och såg Little Fockers... den va inte meega bra precis, rolig helt klart men endå seg.. har inte fått så bra kritik..sen åkte vi hem. eller ja jag och french körde vilse när hon skulle lämna av mig, haha.(drf man alltid ska ha en gps i detta landet, jag hade seriöst inte klarat mig utan min)..byta sen så jag fick köra och efter en timme så hitta vi hem. helt slut. decka vid 2.


idag har de inte hänt mkt. nördat framför datan och skypat med mina pinglor denise gånger 2(: har alltid lika kul när jag snackar med er, snackar alltid i timmar när vi skypar & jag dör varje gång, haha.
s- jag hör inte dig denise, jag hör inte dig.
d- nudå?
s- nä!
HAHAHAHHAHAH knappt fail!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0