It's a grey but wonderful day

snö.regn.förkylning.fryser.kallt.trött. men jag e lika glad endå:D !

just nu ligger alla i huset och sover typ, haha förutom jag som sitter och nördar här. i vanlig tur så blev något inställt idag pga av snön som kom under natten.. denna gången va de sebby's simmlektion som blev inställt. hahahhh asså ja... när folket får reda på nyheterna att det ska komma snö eller snöstorm här under natten så flyr alla till närmsta affär och handlar hem massor med mat i konsverburkar precis som om de e världens undergång på g! hahahah..

slutar nu 5 sen håller jag helg :)ikväll är bio ett måste, ska se den nya filmen med Natalie portman & Ashton kutcher. så härligt :) blir nog att man tar något & äter på cosy med.:) 

ps. var och fixa tid till min frilla imorgon, så halv 2 ska man bli snygg:D första gången jag färgar mitt hår hos en frissa, ska bli kul..(; missu guys  



Kommentarer
Postat av: Mis

Hi Babe! haha garvar som fan åt "snor i hela huet" har exakt sama problem här. Jävla förkylning. Gjorde fallskärmshoppning idag, fy fan, du måste göra det! så jävla kul! Kul att se att du trivs! Saknar dig! ska fan ha mega utgång när jag kommer hem ;) Loveu <3

2011-01-23 @ 03:45:03
URL: http://mkiander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0