Lovely day

igår drog jag hem till lisa som bor ca 15min irfån mig.. träffa två nya svenska au pairer, riktigt trevliga & roliga:D stack dit vid 6 och då hade dom börjat tagga.. de va utgång i NY som gällde men jag hoppa faktist de för jag va ikke fixad & jag hade inga kläder med mig.. .så tar igen de nästa gång(; hade iaf svin kul med dom.. dansa vina och hade kul.. idag har jag varit iväg med emma hela dagen.. haft en upptäckar dag? haha eller vad man ska kalla de.. varit överallt.. först kom hon och hämta mig så drog vi till stamford.. till ett ställe där med massa affärer och jag kamma hem en väska.. som va väldigt behövligt.. en stor stor väska som man kan ha när man gör weekend resor och så:) så slipper man asa med hela sin stora resväska, ahha som jag gjorde till W.DC... sen körde vi till mallet, kolla lite,sen bort till norwalk där jag fick med mig världens snyggaste skor hem;D döläckra !! sen dropa hon av mig vid halv 6.. så har varit iväge hela dan, mysigt :) nu sitter jag och kollar på älskade älskade Golden Globe !! :D yeeey.. tänk att få gå där på red carpet, vilken dröm(man får väll önska)!!...  

btw, älskar min MJ tröja :D

Kommentarer
Postat av: angelica

OMG de är love till dom skorna..

dom va riktigt cp snygga..

väskan ;) LIKE!

2011-01-17 @ 10:31:29
Postat av: svar: angelica

ellerhur, älskar dom!! ja den e svin bra den väskan, nöjd e jag !! (;

2011-01-17 @ 15:20:09
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0