11-1-11

okej som jag har nämnt innan, jag e ingen bloggre.. skriver lite då och då när jag känner att de har hänt ngt lite extra spännande i vardagen, hahah eller ngt ! eller så slänger jag in inlägg på musik, youtube klipp eller något annat kul.. orkar inte riktigt skriva om vad jag har gjort varje dag.... ibland slänger jag in inlägg på vissa saker bara för att jag senare ska kunna gå tbx och se de.. så lite blandat e de nog här.. läs med nöje (;

bara för de ska jag skriva om idag..
vakna vid 8, börja halv 9. körde sebby till skolan vid 9 sen begav jag mig till target (köpcenter).. handla ett födelsedagskort efetrsom whitney fyller 37 på fre.. köpte ett kort och en chokladask, svin svårt och veta vad man ska ge nu när de precis har varit julafton och allt ju! så de får toppa..efter de körde jag och träna 1h och sen hem.. käka, och sen kom sebby hem från skolan 2. så då passa jag dom till halv 4 sen sluta jag.. skypa med denise idag . och som alltid la jag på golvet och garva, hahahha så störda ! nu blir de tv, data och sängen på en gång.. KYSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0