rise and shine

flög upp vid 7 idag för ungarna snea sönder precis utanför min dör sen snea whitney för hon va orolig att dom väckte mig, hahhah riktig kaos...vaken e jag iaf (trots att jag inte börjar förens 12.30) men jag e lika glad endå (; jag ska umgås med french nu vid 10, möta upp henne och hitta på ngt kul... sen börjar jag ju som sagt halv 1 till 4.. sen håller jag helg ;) blir även saft och kaka idag , för W fyller ju år, congrtz :D ska försöka sticka iväg och fixa frillan idag med, och sen nästa vecka ska de färgas, yaammi (;

btw, käka pepparkakor igår för första gången på riktigt länge, tror inte jag har ätit de på något år nu.. inget jag måste ha men W hade tydligen köpt hem de till mig för några veckor sen.. de hade ju jag glömt såklart haha, så hitta dom i skåpet igår (; hela familjen älskar de, för dom har bara ätit sån mjuk pepparkaka..

kolla texten, sebby fick sin delad i 3 bitar igår helnöjd haha söööööt ! men jag ska inte sä så mkt, min delades i 3 bitar två gånger & jag jubla hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0