only in america

roliga bloggen ? haha så jävla slö på att blogga.. men får uppdatera nu känner jag..

Dagen börja bra jag skulle inte börja "jobba" (tycker inte om att skriva jobba egentligen för de känns inte riktigt som att man jobbar, haha well well) förens 2. busarna va hemma från skolan idag eftersom alla skolor va stängda pga snön? hhaha asså de har jag inte riktigt fattat, varför ställer dom alltid in skolorna så fort de har snöat under natten? de e inte ens mycket snö som kommer, helt otroligt.. dom tycker de e jätte mycket?. hel konstigt. vägarna e lixom bra , jag var ute och körde imorse och de va inga problem, men nä för dom e de precis som om de e katastrof hahah.. men ja menar dom e arbetsnarkomaner här så fattar inte vad dom gör med sina barn isf om dom då inte har nanny eller au pair? jag berätta att hemma så ställer vi inte in skolorna pga av att de har snöat, de ska mycket till isf !! men ja amerikanare, söta & underbara på sitt lilla sätt ;D!!

iaf dagen börja ju bra men sen blev de sjukhuset för min del..jag skulle ställa mig upp efter att jag hade suttit ner ett tag vid datan, men jag kunde lixom inte ställa mig rakt upp för min rygg låste sig helt.. så där stod jag, och ooont gjorde de? har ingen aning vad som hände skulle ju bara ställa mig så gick de inte. hela ryggen på vänster sida va helt låst.. så efter mycket om och men så ringde jag whitney så hon körde mig... när jag kom dit tog de typ 10 min sen va de klart. han kom inte fram till något så men han tror jag har överarbetat mina muskler (burit för mycket) eller ngt? de hade jag kunnat räkna ut själv, hade inte behövt betala 700 spänn bara för att få höra de !! helt otroligt så dyrt de e att gå till sjukhusen här.. dom har så knasigt system här så de e sjukt.. de e som whitney säger i detta landet så bryr sig dom som styr och ställer inte sig om folket och deras hälsa (folk dör för dom inte har råd att gå till sjukhuset)... sorgligt men sant...ja jag fick med mig några tabletter hem men konstig som man e så käkar man inte tabletter (håller mig till naturens under) hah just sayin'.. så jag har vilat 2h känner väll mig lite bättre, kan iaf sitta och stå rakt nu...men de kommer såna kramper då och då, hela sidan av ryggen bara drar ihop sig och jag e tvungen att typ "krypa" ihop..  hatar att va "sjuk" så drygt och bara ligga och glo.. but im only human !

blev ett långt inlägg men ja så har min dag sett ut.. hoppas på en bättre dag imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0