seize the day

skön dag/kväll igår :) stack först och färga håret & de blev riktigt snyggt ;) (kommer bild looovar).. sen körde jag till mallet (sällan) hahaha och mötte upp lisa & jossan... jag handla dock inget denna gången för vi skulle bara mötas där.. vi gick till cosy för att käääka :D satt där och snacka ett tag sen bestämmde vi oss för att sticka hem till lisa. först körde vi inom affären och handla lite dricka och vaniljmunk, haha. sen hem till henne där vi kolla film bla. American Pie (hur längesen va de nt man såg den, haha) & sen jag hjälpte dom att färga håret..vid halv 1 körde jag hem svin trött.. tack för en mysig kväll :)

nu göra v mig
snart stamfrod (ska kolla en sak)
sen vidare till IKEA hoppas vi på :) 


tvungen att fota denna i affären, liten ?

hahah knappt snygg !

Lisa och hennes scrapbooking 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0