IKEA

igår blev de först att lisa&jossan kom till mig, sen körde vi till norwalk.. där va en stor affär med en massa grejor.. allt från kläder till heminredningsgrejor.. jag köpte inget spec bara en scrapbook.. trodde dock aldrig jag skulle äga en sån men jodå satte nu ska de klippas och klistras.. eller ja sen. efter de blev de IKEA i new haven.. blev för mycket av de goda för mig tror jag.. för när jag gick där så va de enda jag kunde tänka min gammla rävlya.. guuuud va jag sakna den.. tänke på när jag precis hade flyttat in och jag gick loss på IKEA och handla hem en massa... flashbax !! btw, fattar inte de här med svenska köttbullar, dom e inte ens goda, nä då tackar jag för mamis köttbullar dom enda jag käkar faktist hemmagjorda och goda :) jag tog typ pommes och kycklingfile? haha inte så jävla gott..efter att vi hade gått där ett tag och jag hade fått handlat hem kuddar till whitney som hon behövde så körde vi hemåt.. lång men härlig dag, tackar vi för :).

Idag blev de först att jag droppa av sebby på skolan sen begav jag mig till stamford men de va så kallt så jag höll på att dö. det är den kallaste dagen på hela året idag, -20 tror jag whitney sa att de va! aaaaa kallt.. så jag hoppa in i bilen igen & mötte upp french på starbux istället.. tog en mocca sen skulle hon till skolan så jag körde hem.. vi ska ses ikväll igen efter att jag har slutat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0