Dreams are real, dreams do come true

upp & hoppa ny dag :)  snöar som vanligt när man vaknar dock, vill bara att de ska sluta för de e så seeegt ! värme tack... och min förkylning gör de inte bättre. men den håller faktist på att släppa nu, whooho! ska snart köra iväg och fixa lite och kanske möta french senare (beror på vädret) eftersom hon fick hoppa in och jobba igår så blev de aldrig av att vi sågs på kvällen..sen måste jag även öva på en låt som jag ska sjunga för min sånglärare i veckan.. har inte börjat än, haha snabb.. notera att de e på italienska jag ska sjunga och opera typ haha fyfan får jag ligga i... men de ska gå bra ;)
 
ps. prata lite random med Whiteny igår om va jag ska göra sen när mitt år e slut här..  och hon vet ju att jag inte vill åka hem & jobba, skaffa lägenhet och hela dedär (inget negativt menat) utan jag vill fortsätta & satsa på musiken.. vi prata och hon ska hjälpa mig så blir allting som planerat så bor jag inte hemma i sverige länge när jag kommer hem från detta året (: hatar att va hemlighetsfull i bloggen tycker de e rätt lame.. men vill inte sä något förens de e säkert. de e ju trots allt några månader kvar så mer om de i framtiden... tar en dag i taget & njuter :D take care ppl♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0