tears come streaming down your face when you lose something you can't replace

gud vilken natt:/ vakna upp med en helt nerdränk kudde av tårar.. som alla andra nätter så har jag drömt om min andra halva.. de går inte en natt utan att jag tänker på henne men denna natten va extrem för allting va så verkligt. jag drömmde att hon kom viftandes på hela kroppen bärandes på sin lilla röda snutte som jag gav henne en gång för x antal år sen.. jag drömde att hon fick sitt "ryck" som bara hon kan få när hon blir helt till sig och kutar runder... jag drömde att jag la i min säng och som hon alltid brukar så krypper hon upp till mitt huvud och lägger sig (eller på huvudet haha).. jag drömde att vi va ute i snön och hon va helt galen för hon älskar de.. drömde också att hon satt och stirra på mig med den blicken som bara hon kan ge en och jag bara börja garva, hoppade på henne och puusssade henne... Fan va jag saknar henne!! fy att missta en familjemeddlem och en del av sig själv... jag tror ni som har hund förstår att dom är mer än bara en hund, dom e lixom hela ens värld (iaf min)...jag tror på att allt som händer i livet har en orsak men man kan inte alltid förstå varför de händer ! Jag har från början haft en känsla av att detta inte riktigt stämer, why all of a sudden? nä de gör ont.


V♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0