a new fresh year is here, make every day count

vilken mys söndag de har varit idag. jobbade ett tag först, sen vid halv 6 mötte jag upp french på starbucks inne på mallet.. har inte träffat henne på länge nu ! hade en del gossip att dela (: sen stack vi på bio och mötte upp lisa (en svensk au pair).. french va trött så hon skippade filmen.. så för mig och lisa blev de den nya 3D filmen Tron Legacy.  inleder de nya året med något jag inte gjort förut...hah sant faktist första gången jag såg en 3D film..döcoolt ju(;!!


De e asså helt sinnes så mkt jag verkligen älskar detta landet! att man kan förälska sig i ett land så mycket.. jag saknar alla där hemma, de går inte en dag utan att jag tänker på er, men jag e så glad att jag har de så bra här & att jag verkligen trivs så bra som jag gör ! hade utan tvekan kunnat flytta hit, bo & leva. vilken dröm! vem vet va framtiden har att bjuda på (; ett nytt år nu med en massa äventyr & möjligheter... imma make this year one of the best year ever ! remember to start with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0