weekend uppd

okej dags för en "liten" uppd..
Fre var jag ute och gick med slone och sebby vid skolan som ligger precis bredvid oss. hade mys där ute i snön & i solen. de sjuka va att de va varmt varmt men endå va de riktigt mcyket snö... vi klättra iaf i snöhögar och hade oss:) sen tog jag de bara lugnt med familjen och så:)underbart snälla !
 
bild: busarna och högar med snö

lör
var jag först och sjöng och de gick bra bra bra:) sen blev de gymmet & de e så skönt och va frisk så man äntligen kan pumpa igen! så skönt och bara sticka dit varje dag och bara köra sitt :) ja sen efter träningen så körde jag hem till sara som också bor här i darien..blev tv, mys med hennes vovve och en massa snack. på kvällen drog vi hem till jessica som bor i stamford.. de va sara jessica, jag och två andra svenska au pairer.. de roliga va att både jessica och carro som va där kommer från hässleholm, så de va kul & höra lite skånska(; sen den andra tjejen jenny som e från stockholm hade spelat handboll innan så vi snacka en massa om de.. sen när dom hade vinat & ölat klart så körde jag dom down town.. skulle jobba dagen efter så jag får ta igen de nästa gång (;  riktigt kul va de iaf, och den bilfärden ner asså helt galet.. tror hela stamford hörde när vi kom, hahaha..
bild:carro,jessica,sleden & jenny..

sön jobbade jag först ett litet tag sen körde jag o sara till mallet. köpte lite behövande tröjor, hitta ett par döläckra sommarskor och ett par svarta boots som var på rea. fick dock inga utav dessa skorna med mig hem !!! men de kommer . så härligt nu när forever 21 har fått in massa massa sommarkläder :D vill ha allt ! våren och sommaren e verkligen min årstid !  iaf efter en behövande runda där inne så gick vi ut och käka på cosy, lika underbart gott som alltid :) sen var vi också inne på en liten typisk amerikansk 60tals resturang.. riktigt sånt som man ser i filmer. så mysigt va de, med en massa old songs som spelades.. lite senare på kvällen blev de bio.. vi såg black swan med natalie portman. den va... bra men endå weird? svårt att förklara man måste se den för att fatta ngt.. så se den sen när den kommer ut.. men jag gilla den, natalie och mila spelar riktigt bra i den ! jag e en riktig biofantast här men de e bara för alla nya filmer som kommer ut:) ett måste & se ju, plus de e billigare än hemma och gå på bio så varför inte;D 


bild: sara & hennes typsiska cheese and fritze..

idag
har jag tränat och jobbat. en enkel och bra dag:) 
tänkte på de precis, gud va tiden går...redan 1a februari idag,aaaaaa galet. jag har snart bott här i 4a hela månader.. läskigt men jävla kul:D:D night luuvies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0