You can always be what u want to be

sommaren var e du, behöver dig nununu!! gillar egentligen inte att längta för året går fort endå, men just nu vill jag bara ha sommar och korv stroganoff ! ja jag skojar inte, korv stroganoff står högst på min villa-ha-lista-2011 ! för just nu består min vardagliga mat av avocadosallad och tortillinsar (vilket jag älskar) men får nog börja variera annars kommer jag nog spy över denna maträtten i slutet på detta året, haha !

idag har de bara varit lugnt, lämna sebby i skolan vid kvart över 9 sen begav jag mig till gymmet och pumpa!hahah fff..(; efter de bar de hemåt, käka avocadosallad & tortillinisar (sa ju de) hahah.. sen spendera jag min tid med älskade youtube & twitter innan sebby kom hem.. 

Whitney har skrivit in mig på Norwalk CC nu:) man måste studera 6 credits(tror jag de e) om man ska bo här i ett år.. man kan välja bland en massa ämnen.. de finns även sån au pair kurs där man typ åker iväg med en massa au pairer över en helg till niagara falls, washington, boston yadayada... låter faktist roligt men jag valde sångkurs och teaterkurs:D:D ska bli så sjukt kul!! dock segt att de inte börjar förrens i mars tror jag de va, men de kommer de kommer (;.. och på lördag morgon ska jag åka till NYU, där jag ska gå min teaterkvälls kurs som jag fick i julklapp..:) ska bli kul att se vad den kursen har att ge även om de bara e en kvällskurs. e fortfarande så tacksam för denna presenten, sjukt! ja nu får jag decka så jag orkar upp imorgon..har varit lite små seg sen vi kom hem från cali.. take care luvies !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0