-

åkte till sb imorse och tog en mocca med sara.. hade en massa att prata om eftersom vi inte har setts på x antal veckor.. med jul nyår och allt så har de varit svårt, men nu så :) hon åker ju hem till svea land nu i feb, då hon har varit här i ett år.. tiden går ! de måste kännas tungt, jag fruktar för den dagen jag ska hem redan, hahaha vadå ångest ! efter sb körde jag hem, la sloane och sen kom sebby hem från skolan.. han hade en playdate så jag nörda framför datan medans dom lekte.. sen va de dags för kids u (den inomhus lekplatsen,) träffa emelie där, så bra för hennes unge har fotboll där och sebby har gymnastiken så vi ses där varje tis nu :) kul och ha ngn och snacka med.. de va min dag idag gott folk.. jag e flitig klapp på axlen för jag uppdatera, hah ! ska njuta av min celb crush hunk  Bruno Mars nu! take care fokks!

underbart god middag idag, kyckling, sallad & linisar , yammi !:D va tvungen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0