For the first time

ojdå ser att folk e här inne o spanar även om de står helt still!

får väll uppd lite kanske ahah .. helgen överlag va lugn. fre job, lör träffa french, mat på stranden med emma, sen bio :) såg horrible bosses ( HILARIOUS ):D jag garva ihjäl mig, tkr ni ska ta en titt på den... sön job, träning.

de e så konstigt för varenda gång jag tränar (springer elr hoppar) så blir jag helt yr, håller på att svimma, får gå och lägga mig ner tills jag kan börja igen.. har varit så länge nu och jag har ingen aning varför? berätta de för paul igår och han sa till mig att jag måste kolla upp de.. så får väll ta och göra de (när jag kommer hem) för här e de sviiiiinit dyrt ju.. men tydligen kan de va jätte farligt så jag ska fixa de dirr när jag e hemma.. för jag måste träna annars blir de inget bra med mitt liv.. haha..

annars då? livet rullar & jag e nöjd :D! har alrdig varit med om en sån här sommar som dom har här. helt overkligt varmt. 40grader och klibbigare än något annat nästintill varenda dag. men jag mår ;)!!

3v kvar sen befinner jag mig i en ny delstat, FLORIDA :D! ska bli kul att komma iväg och se ngt annat :)

haha tror inte de blir mer än såhär faktist. hoppas ni mår där hemma, miiissu gajs..ska decka nu . KYSS !!

såg MC Hammer i stamford på live @5..haha galet mkt folk (för att vara där) så fick bara en bild från sidan..
trodde han hade "dött ut" men ikke(;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0