Every Dream Has A Price

klockan e just nu kvart över 2 & jag e sviiiinit trött, vill bara sova men vågar inte.. rädd att jag inte vaknar och missar tåget.. som jag hade cutat mig själv då, får bara inte hända.. jag e helt hajpad, kan inte fatta att jag ska få se min största idol, min förebild:D:D! kan typ inte fatta de !! asså tror ni jag e taaaaggad eller? B fcking eyonce :D:D:D:D:D!! det är i central park vi ska se henne, så hoppas vi får hyfsaf bra plats.. kommer va tusentals folk!!  

skiter i att sova, ska vänta på sabina som kommer till mig 4 ! sen blir de NYC heela dan. lär ju va död imorgon kväll. hahaa.

en annan kul sak..nu varje torsdag under sommaren så har dom live gratis konsert inne i stamford.. man sitter ute vinar ölar och kollar på uppträde... & idag när vi var där så va de förra american idol vinnaren som var där och nästa helg e de MCHammer som kommer, hahah klockrent gissa om jag ska dit (;? !!

Queen B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0