Yesterday was A freaking MAZING

ååååååååh va livet e bra när man får checkat av saker man verkligen drömmer om att få uppleva :D konsterten igår va craaazy! jag sov inte på hela natten som sagt. kl 4 kom sabina till mig sen tog vi tåget in till city 5. taxi dirr bort mot central park. lovar den kön va inte nådig nån stans. folket hade sovit där sen dagen innan så dom la med kuddar och filtar(de var en gratis konstert, så de va nt så konstigt). vi ställde oss iaf och jag bara tänkte "FAN OM VI INTE KOMMER IN, SKA SKJUTA MIG DÅ"  sen när kön börja röra på sig lite så märkte vi att en del av folket började kasta sig över stenmuren som va där på sidan för att komma snabbare in.. så vi gjorde samma sak och sen kuta vi för livet för alla vakter och poliser som kom springandes efter oss hahahhah de va helt galet.. vi hann iaf från dom, upp mot nästa avspärrning som kom lite längre upp.. där stod vi som fångar och bara vänta på att få klättra över nästa staket haha.. sket i de och smög oss in i den kön vi stod i från början fast denna gången längst fram.. och gissa om vi lyckades glida in? hahaha asså sån jävla tur.. sen när dom släppte in oss till scenen så böla jag som en liten unge.. skojar inte.. den känslan att veta att jag skulle få se min största idol LIVE va helt ... sen efter att vi stått och väntat i 2h så kom hon.. ååååååååååååh alla blev helt galna.. jag lovar jag skrek så mkt så jag inte kunde snacka efteråt.. hade verkligen världens bästa morgon, att livet kan va så bra de e läskigt !! ett minne för livet & de tackar jag ingen mindre än mig själv för (; vill man så kan man !!

(fler bilder på faceboken)

efter konserten så hade vi ju bestämmt oss för att ha en heldag inne i NY eftersom vi redan va där.. jag kan sä så mkt som att mina fötter och ben va helt borta kunde inte gå.. min rygg va pajad kunde nt stå. jag kände mig som hundra! men vi gick endå, kunde inte fatta att jag gjorde de! blev dock inte hela dan, tog tåget hem 4. lagom när man inte hade sovit på hela natten.. kom hem decka på TVÅ sek. sov tills 8. vakna gick ner och tog en skinkrulle hahaha. gick tbx somna , vakna idag kl 8. ! härligt va de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0