20

sitter just nu & kollar Rango med sebby (den "nya" tecknade filmen med johhny depp)..

har haft en underbart mysigt dag med mina pluttar.. först kom emma med e på en playdate . vi käka snacka & lekte en massa. sen när dom stack så kom whitney hem så då gick jag o skypa med mami vid datan ett tag.. sen körde jag sebby & sloane till hennes simlektion.. den ligger typ 15-20min ifrån oss & lektionen varar i 10min. hahahha känns lönt! men jodå, hon kan simma nu faktist (; ! stolt man e. efter lektionen stack vi o köpte pizza sen hem..

nu e de mindre än 2v kvar tills man drar till FLORIDA :D ska bli så jävla härligt ! kommer dock sakna mina pluttar extremt mkt! hahha jag e helt nojig.. häromdan när jag var iväg en hel dag, så hade dom hunnit gå & lägga sig innan jag kom hem.. va så jävla ledsen för jag inte hade sett dom på heeela dan! uuugh inte lätt de här hahha..
MEN en sak som ska bli så sjukt jävla roligt, de e ju att jag ska träffa Ina där. hon e ju här nu. i usa. skadat :D:D!!


see u law u !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0