I'm free as a bird, and this bird you can't change

Hur ska jag klara av att åka hem sen när de e dags!
ställer mig den frågan minst 20 gånger om dan, men sen tänker jag efter och vet att jag snart kommer va tbx här! Kan inte få nog av detta landet, här finns allt man behöver och lite till. USA e verkligen ett land för sig & NY e den mest  underbara staden jag någonsin har varit med om.. den känslan man får varenda gång man åker in där.. obeskrivlig. Har aldrig mått så bra som jag gör här. 

Jag känner dock att jag e klar som au pair. men de e ju som med alla mina jobb. 1år sen måste jag ut & göra något nytt. älskar att va på resande fot & träffa nytt folk (men tänker på er där hemma alltid). :)

btw, ni kan kalla mig bartender sandy när jag kommer hem, haha .. ska skriva in mig på en bartenderkurs som börjar i september..  änu en sak jag kan kryssa av på min to-do-before-i-die-list ! yeeeeey ;)!!

oh en sak till, jag e rödhårig. menar alltså rödhårig..snyggt e de ! (får bild när jag får tummarna loss).

haha okej en sak till. ADELE . heeelt jävla otrolig .!

law n missu gajs !


hahah älskar han som softar där på sidan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0