It’s never too late to do the dance of life

1 juni (enligt sve tid) just nu ! då e de bara 18dgr kvar tills man fyller stort här i staterna :D så gott de kommer bli, äntligen kan man gå ut lagligt. man behöver inte känna sig  som 16.. fatta segt de e om man inte är 21 i detta landet. visst mina utgångar har varit sjukt jävla roliga men de ska bli så kul att äntligen få kunna gå ut inne i NYC uutan att behöva oroa sig om man kommer komma in eller inte. menar man åker ändå 40min liiiiiide segt om man då inte kommer in, hahhah! så nä de ska bli jävligt skönt faktist.. trodde jag aldrig att jag skulle längta tills min 21 års dag (; så kul de ska bli.. men sen samtidigt... så gammal jag blir nu. ugggh inte bra detta hahha ! 

 
haahhaha älskar denna bilden, kolla katten !! crazynight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0