l will never lose cuz i'm living my life

Idag blev de först gymet på morgonen, sen stack jag hem till emma. hämta upp henne så körde vi till Cheesecake factory. krängde riktigt mkt & blev mättast i världen.. sen rulla vi bort till ett mall som la där bredvid, bara dyringa affärer dock. folk kolla på en som om man hade gått vilse när man gick in på Tiffanys tex,hhaha .. iaf efter de så körde vi bort till stranden vid oss.. gick lite där och snacka, men myggen käka upp en totalt så vi drog vidare hem till emma. hiva av henne sen körde jag hemåt.. verkligen en lagom & hel- mysig dag:)!

och inatt kom whitney & paul hem så jag träffade dom idag:).. prata lite och så.. sen fick jag en liten present från deras resa. ett brunt läderarmband som var riktigt snyggt. dom e verkligen hur söta som helst:))! (har inget foto på de så ni får se de en annan dag)..

Emma på CF

Horseshoe crab, en sorts krabba som finns här i vattnet, riktigt creepy
ge mig.

mobilbilder. inte världens bästa upplösning men får duga ;)! kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0