Even a gray day, is a good day

Jaha planen idag var att jag & emma skulle sticka in till älskade city,. men de sket ju sig så fort man vakna och såg att de regnade ute... va hände där? blev svin förbannad men de gick över när vi istället bestämde oss för att sticka till mallet. vi gick där ett tag för att hon skulle hitta ett par partyskor, men de blev inget med de, haha.. efter mallet stack vi till target och sen till Darien Nail n Spa! det blev att jag tog en fotmassage där och emma en pedikyr. lite egentid måste man faktist få.. jag tycker att varenda människa faktist ska ge sig själv tid och spara ihop lite pengar för att någon gång gå på spa. man e så snål mot sig själv och tänker att de e så himla dyrt. säger inte att man ska springa och göra de varje dag men sådär var 3 eller 6mån e ju aldrig fel. man mår så mkt bättre efteråt. jag tog fotmassage och de kostade 100kr- lätt värt de ! de va faktist första gången jag gör ngt sånt, dock inte min sista ! något jag verkligen behöver är massage massage. för min rygg dödar mig (har problem nere vid svanskotan) så de vill jag verkligen spara ihop till en dag.. men men tycker inte om att klaga, finns folka som har de värre. 

efter de sen så körde vi hem till emma's place och såg Just go with it. jag såg den på premiären här men eftersom hon inte hade sett den så blev det den, och mig gör de inget för jag älskar filmen:D skrattar alltid lika mkt ...när den sen var slut så bjöd dom mig på grillat & sen glass. så vi satt där och krängde och snacka en massa med hennes fam, riktigt mysigt:) ! vid 11 rulla jag hemåt & nu sitter jag här redo för att inta fosterställning.  g'night:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0