17

haaaaj på er alla glada, jag lever fortf för er som undrar (;!
händer grejer hela tiden tkr jag, så jag hinner inte uppdatera. dagarna flyter på och de e varmt varmt varmt. idag fick vi dock de sjukaste vädret. de öste ner, blixtra åska och hade sig men de va endå riktigt varmt..plus att blixten slog ner och kapa av grannens träd, så de ligger grenar i hela vår trädgård. inte okej!! sen har vår frys slutat fungera märkte jag idag och vår ena kran har pajats helt så den läcker. katastrof med andra ord hahah. okej kanske inte riktigt så farligt men när allt händer på en och samma gång blir de lite mkt..

men som sagt allt flyter på och jag älskar livet helt enkelt!! imorgon blir de att jag sticker med s&s på deras fotbollsträning, sen hem och möter upp ludy.. köper lite booze och sen möter jag upp emma. sticker ut och äter tsm och sen drar vi hem till mig och börjar tagga inför kvällen :)) 10 möter vi upp resten av gänget inne i NY på grand central, sen hoppar vi in i limon som jag beställt. kör oss på en tur medans vi blir fulla i baksätet. sen droppar han av oss utanför klubben som vi ska till ! ska bli svin kul, längtar :D hoppas på en sjuhelvetes kväll ! sen så klockan 12 e man äntligen 21, så jävla härligt!!!

nu ska jag decka, min nacke e inte okej idag. jag stod och svinga på huet framför speglen igår så den e pajad idag, hahahah!! G'night luuvers (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0