A little piece of me

oj jaha var ska man börja..

- jag e nu 21 sledna år (fylla i sön)
- hade världens mest aweesom(aste) bday någonsin :D:D
- dinner limo och en helt gaaalen utgång i NYC, lätt bäst
- vädret e underbart bra här
- I love my kids so freaking muuuuch !!!
- saknar er där hemma
- har köpt årets bästa party väska
- har varit i farten och handlat en massa goa kläder
- shoecravings just nu 

btw, måste berätta om årets tågresa som jag hade i lör, hahha!! först somna jag till och bara vaknar av ett sånt ryck och börjar vråla i hela tåget: WHERE IS SEBBY? och jossan bara : va? vem, va sysslar du med sandy? jag: WHERE IS SEBBEY, SEBBY MY SON! HAHAHAHA & hela jävla tåget bara kolla på mig.. asså sen bara vaknar jag till liv, och typ börjar asgrva... har skrattat åt detta sen dess. för er som inte riktigt hängt med så e ju sebby min lillkille här i familjen. men varför jag börjar gasta om honom bara så, de undrar jag fortf!! sen efter de när jossan och lisa hade hoppat av tåget på sin station så va de ju bara jag kvar som väntade på att jag skulle få hoppa av... och då lyckades jag såklart trilla..tåget stanna på en station, och då trodde jag att det var min så jag ställer mig upp helt yr och skulle kuta ut för att inte missa de.. då lyckas jag trilla bakåt och slår huvudet i golvet. alla som satt där skulle hjälpa mig och fråga hur de gick men ja bara, im fine im fine sen skulle jag av (trodde jag).. hahah insåg sen när jag precis skulle hoppa av att det stod greenwich på skylten vilket inte var rätt.. så jag fick gå in igen och sätta mig, hahahha lite så jag jobbar !!!

helt underbart bra helg & nu väntas de en ny !  fam ska åka iväg imorgon till en vingård så dom e borta tills sön så jag kör solo heeeela helgen :))

på fredag e de ju midsommar och de firar vi med poolparty och jennies födelsedag :)! fast först på dagen ska jag emelie och emma sticka in till NY & ha picnick i parken.. ta med mat/vin och bara gosa där :D

eeeh litet inlägg detta blev, hahah !!!
nu ska jag decka, jag tänker på er där hemma kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0