26

Midsommar va awesome :) firade först inne i NY på dagen. det var sånt midsommar firande där. sen tog jag och emma tåget hem till Pernille (dansk au pair) där vi skulle fira Jennie som fyllde 20 :) . blev god mat och massa hävande . sen stack vi ner till stamford där hon hade bokat bord till oss. mötte upp lite folk där shota drack gasta och hade oss. de bästa va endå när jag blev bjuden på en tequila. jag sa ta en tequila SHOT och möget kommer med ett fullt glas med tequila, hahahha så sjukt! tog taxi med emma hem till mig. började laga mat , haha sen decka vi hårt.

lör körde jag först emma hem sen hem själv och gjorde v mig. körde och hämta jennie sen stack vi till White Plains. där är ett mall där som e svin stort. vi lyckades fastna i en hiss, svettigaste stunden i mitt 21åriga liv. den gick riktigt sakta upp till högsta våningen sen bara släppte den.. blev sviiiin rädd trodde på allvar att vi skulle dö.
hoppa ut ur den dirr när dörrarna öppnades.. phuuuuuu läskigt. iaf vi fortfsatte vårt lilla handlade , blev bara två saker men de fick va nog.  sen efter de körde vi hem till mig, gjorde v oss. sen bort till sabina en kompis som bor i stamford. hon hade födelsedagsfest så de va bara och korka upp.. svepte där sen drog alla ner till stan. in på en mexikansk bar och drack gott. sen dansa vi resten av kvällen på ett annat ställe (glömt namnt). hem rätt tidigt till jennie och decka.

idag hade vi ställt klocka på 10 för vi skulle på pilates 11. haha vet duktiga. men så klart blve de inställt, snyggt. så vi stack till ett dinner i stamford istl och krängde haha..efter de va jag fet och belåten så jag körde hem. fixa lite med tvätten sen kom emma och emelie och hämta upp mig. bort till stamford bio och såg Bad Teacher. riktigt bra, se den :D nu sitter jag & väntar på att fam ska komma hem typ. kommer väll säkert snart. sen ska jag glo BET award ikväll kl8, ett måste.:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0