4

Amen hallåja, tag sen man skrev nu kände jag...   
igår va jag ledig heeela dan. först på morgonen så drog jag till french. poolhäng hos henne, riktigt härligt :) de var jag och hela frankrike typ hahah. kände mig riktigt duktigt på franska när jag åkte därifrån kan jag sä.. stack hem duschade & packa väskan för att dra mig vidare hem till jennie. vi fixa oss lite sen tog vi taxi ner till stamford och möte upp en norsk tjej Renate (stavning?) .. stack till ett suchi ställe som tydligen e svin billigt. jag skulle smaka de för första gången i mitt liv. har alltid sagt att de typ inte e ngt för mig,(men eftersom jag aldrig smakat så var jag tvungen att testa).. håller mig fortf vid de jag har sagt för de va ju förfan svin äckligt ! näätack. lyckades göra bort mig totalt inne på resturangen, va annrs lixom hahha! efter att vi va klara där så gick vi bort till en mexican bar.. drack världens starkaste margarita någonsin men den slank ner rätt bra. gott att jag kamma hem den gratis, och i tors när vi va ute så bjöds de på öl(;.. sen iaf stack vi till en annan bar där vi dansa och shotta loss hela kvällen.. haha där va en riktig bjuvar mamma som ragga sönder på jennie..lovar hon sprang efter henne hela tiden och skulle dansa.. så jävla sleten, haha ... men ja jag hade riktigt roligt :)!!

idag vakna jag upp hos jennie (världen goaste säng utan tvekn). hon skulle jobba så jag körde dirr till sb och köpte mig en frappe.. satte mig på biblan (mitt andra hem för tillfällligt).. skrev ut lite papper och så sen körde jag och mötte upp emelie.. vid 3 körde vi hem till mig och gick en runda, sen sa jag hejdå till whitney och paul som nu har åkt till london..paul ska jobba och whitney hängde med för lite semster & shopping. kommer hem på tors .. så nu e de jag och nana som styr och ställer här hemma..  rätt skönt och bara va själv med barnen faktist :)

nu ska jag hem till jennie och glo film. hoooon väntar så ska kuta .. Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0