You're on my win list

Jag har såna dagr jag tänker, orkar jag blogga idag. svar NEJ! därför de står still här lite då och då. har annat kul för mig än sitta vid datan.. men nu har jag lite tid och uppd iaf,!

har inte hänt ngt extremt precis, jag bara njuter av dagarna och värmen som vi har..

idag va jag först med sloane på hennes simlektion, efter de stack vi till stranden och sen hem:)... vi krängde en hel melon, sen la jag henne så hon fick napa.. då kom sebby hem från skolan så vi softa på baksidan. jag har världens härligaste 4a åring, han e smartare än alla er jag känner looovar ! 

btw,
som jag bara önska att jag fick lägga in bilder på busarna, fatta så roliga bilder jag har, hahah... welle well ni får nog se dom en vacker dag ! tills dess får ni nöja er med mina random utvalda bilder från dagarna som gått.

sushi med dessa två härliga filurerna:)


beachen med emelie


min hemmagjorda smooothie, behöver jag säga mer !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0