I can tell u something we both know

dagen dagen dagen.. i all ära! nä men idag har de väll inte hänt ngt spec.. eller jo jag träffa faktist en ny svensk tjej som precis har flyttat hit till "mitt" område. hon bodde i LA innan.. jag veeeet sjukt härligt men de funka tydligen inte med den familjen så hon kom hit ist:) ! vi möttes upp på sb sen snacka vi en massa, väligt trevligt :)så de va förhoppningsvis inte sista gången vi ses ... nä vi ska ju ses på lör kom jag på, haha yr...
ja sen efter vår lilla sbdejt så körde jag o hämta sloane .. övergullig e hon, kom springandes till mig när hon såg mig.. blir man glad eller:D! körde hem käka, sen sluta jag halv 2 idag.. då begav jag mig först till banken för att fixa där. mitt kort har ju blivit anv av någon random dude i cali? sjukt störigt för de menas med att jag måste fylla i en massa papper och mög.. hatar sånt. men ja jag fick de fixat iaf, så efter de stack jag ut till mitt andra hem (mallet) haha.. fick med mig 4a nya tröjor, ett par byxor, ny jacka, två nya armband en riktigt cool kavaj från h&m :) nöjd & pank e vad jag e nu! vadå då? haha..

nä ska decka nu ny dag imorgon.. träning jobb & min sista actingkurs står på schemat(snyfft):/.. ska ut & äta med dom från kursen efter.. blööö vill inte att den ska ta slut! well well..  night luuuvisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0