I kiss the clouds on a rainy day

regn regn regn, men va gör de ? lika glad e jag endå !! tror dock sebby vakna på fel sida idag så jag dumpa av honom på skolan sen drog jag till sb och mötte upp french.. satt där ett tag och snacka sen körde jag hemåt.. har skypat lite med denise & skrivit lite med älskade natta:) nu ska jag snart ner och ta lite och käka tänkte jag..

oh, denna helgen kommer bli najs.. whitney jag och busarna ska åka till ett mega stort inomhus badland som ligger typ 1h härifrån..bo på hotel till sön så de kommer säkert bli gott.. Hon sa att hon gärna ville hitta på ngt med mig & barnen över en weekend så ja varför nt :) Paul e ju iväg i LA jobbar& kollar på boxning.. glömde ta med mig lol !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0