Stop existing and start living

va händer med världen? jordbävningar & översvämningar... logga in på faceboken & twitter imorrse och fick världens chock..Japan va överallt..loggar in och checkar nyheterna och ja där ser jag då att Japan har drabbats av värsta tsunamin :/ fyfan jag lider verkligen med dom!! de e just sånt jag fruktar, naturkatastrofer.. man kan lixom inte göra ngt åt de, utan de bara händer, när som & hur som.. riktigt läskigt. sen drog sig möget till Hawaii med & en del av USA , (Californien!) finns väll inga ord egentligen mer än att de e fruktansvärt :(..my thoughts goes out 2 the ppl in Japan! de kanske stämmer endå de där med att världen kommer gå under 2012? ja den som lever får ju se !..
 

annars till ngt lite trevligare! åkte in till stamford och mötte fina Jennie där!!  sen begav vi oss till en Italiensk resturang.. fick vänta typ 15-20min på att få ett bord (där va fullpackat) men vi gav oss inte, haha maaad!. så ja efter ett tag så fick vi ju ett bord.. & efter att vi hade suttit där ngn h & snackat så gick vi bort till bion... såg Beastly m/ Vanessa Hudgens & Alex Pettyfer (även Mary-Kate Olsen:) Fredagsmys !! den va faktist bra så den får ni checka in när den kommer !!! nu ska jag decka tänkte jag.. G'night !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0