NCC

well well well, kom hem för ett tag sen har varit i skolan.. jag tänkte på de, har jag skrivit om vad det e för kurser jag går? jag kanske har sagt de innan men endå tar de igen för er som inte... fatta? haha..

Varje ons i 4v (har bara en gång kvar) så går jag Music Business kurs vilket handlar om hela musikbranchen (vilket ni kanske fatta) vi går igenom allt från publishing deals, copyright, producers till managers va dom gör och så.. roligt att lära sig vad allt de handlar om... de e inget man lär sig på första lektionen precis, men eftersom allt hänger ihop så hänger man med bra tkr jag ;) ... den andra kursen som jag går e varje tors och de e min Acting kurs.. där vi lär oss att agera på scen, få hela den där scenkänslan och lära sig att känna sig säker på sig själv.. vi gör olika lekar och övningar.. vi läser monologues från filmer vi har valt ut (där jag valde från filmen mean girls)... roligaste kursen ever :) man får lixom verkligen vara hur man vill, och de e svin kul att va på scenen hela tiden (:.. denna kursen varar i 8v (tror jag har 2v kvar) tiden går ruskigt snabbt.. efter min musicbizkurs e över så startar jag min Singing kurs. :) ska verkligen bli kul och se vad den har att erbjuda... va de e för lärare? va e de vi ska göra, om vi ska uppträda ngt eller om de bara e övningar vi gör? ingen aning, men ska bli riktigt najs :) längtar.. ska försöka spela in om vi uppträder så ni faktist får höra hur de går !! hade varit lite spännande kanske ..stay tuned(;.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0