Coco Key weekend

Heeemma! kom hem för ngn h sen.. de va verkligen riktigt najs de stället :) vi körde dit igår vid halv2 och var framme en timme senare.. checka in på hotellet (som la i samma byggnad som vattenlandet)... in på rummet byta om och sen rätt ner för att plaska.. de va enormt stort och där fanns olika stationer som man kunde göra olika saker hela tiden.. där va bla. bubbelpool, donutsringar (som jag kallar dom) där man glider runder i en ström, sen va där en jätte stor lekplats med olika typ "stationer" där med.. hah svårt att förklara men de va stort.. sen va där, vattenrutschkanor överallt. och två jätte stora rutschkanor (dom blåa på bilden längst ner) där man åkte i dom donutsarna, hhaahaa... riktigt kul :) sen på kvällen när jag hade duschat så gick jag ner & käka på en resturang som la där inne.. efter de decka jag rätt hårt faktist !! sen idag när vi vakna så drog jag med mig sebby ner och bada igen medans whitney och sloane gick runder (dom orka inte dra sig dit igen, hah).. men vi plaska runder de sista innan vi skulle kuta upp igen för & duscha & sen checka ut.. (ps.tog inte alls många bilder, hade nt riktigt tid haa.)

verkligen en övernajs helg & så glad att jag fick hänga med:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0