U never know how your day will end

hahh jag får panik, vet knappt vad klockan e eftersom vi ställde om tiden i sön!! lätt förvirrad man e.. men ja nu e vi 5h bakåt er tid där hemma istället för 6h.. haha men de e vi bara till den 27e för då e de ju er tur att spola fram er tid 1h (;..

Idag har jag varit med sloane på hennes första simlektion :) de va så kul, hon e översöt den ungen.. hahah plaska och hade sig.. de gick jätte bra, jag var med henne i poolen och höll henne medans hon gled runder:) efter de hämta vi sebby i skolan och sen körde vi til' sb.. tog en fika där med dom sen körde vi hemåt.. lagom dag (;.. och vädret har varit KANON :D vååååår !

när jag sluta så körde jag ut till Wallmart i norwalk (den jätte stora affären som har ALLT !!) fick med mig lite överaskningar(; och även en ny väska & två mega snygga typ blusar!! nu har jag precis kommit hem, så ska käka och sen ikväll e de dags för Glee :D

ps. Fattar nt vad som har hänt med mina bilder på fejjan :(( booooorta. tradigt störigt eller?!!! antar att de e menat så då i guess?

 
new bagibag(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0