We all have those nasty hair days

har sovit 4 härliga h denna natten.. whitney och sebby kom hem runt 7 och då satt jag fortf uppe. kunde nt somna om.. allt va bra med honom, han hade fått typ krupphosta och någon attack där emellen eller ngt? men självklart skulle han proppas på en massa mediciner.. tkr inte alls om de..  iaf båda två ligger och tar en nap nu.. tänkte själv passa på att göra de men e rädd att jag inte kommer vakna upp förens xantal h isf hahaha.... så jag hoppar nog de och tar de nör jag slutar vid 3... 

btw,jag har älskat mitt hår ett bra tag nu, de e svin snyggt !! men så idag.. idag e de inte och leka med.. kan va för att jag har varit vaken sen 4am och inte sovit en blund? ja jag skyller på de, får mig att känna mig bättre då !! ska iaf iväg sen en dag för jag vet inte om jag vill färga de (mer rött) eller om jag ska färga de typ ljus ljus brunt? får se ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0