Patience and time

kom tänka på en sak just nu som jag bara måste skriva... & de e trafikljusen som finns här som dom har satt upp efter varje meter man kör.. skojar nt, man hinner köra typ 2m sen kommer de nya trafikljus... så ska man till ett ställe som normalt hade tagit 10min så utan krydd, tar de 15-20min med dom jävla ljusen, för man får stå i evighter ibland..fast en sak som både kan va gott & ont med dom trafikljusen e att man får lov att köra även om de rött ljus ibland. de gäller om man ska svänga åt höger och om inte "no turn on red" skylten finns där.. men ibland missar man ju den skylten för den e typ gömd eller ngt så då kör man ju endå, eller så misstänker man att man kanske inte får köra och stannar. men då tutar 500personer bakom en dirr. haha så sjukt.. annars tkr jag om att trafiken här för de går snabbt (man har lixom noll tålamod).. de finns bara en sak som gäller här, de ska gå snabbt och enkelt .punkt


ps. stoppskyltarna e inte mkt bättre , hhaa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0