Back in bizz

Ja min data akte pa virus i tors kvall.. sa javla surt !!!! ska lamna in den imorgon sa hoppas den blir fixad snabbt och latt.. vill ha min data tbx NUUU! sa ni som undrar vart jag har hallt hus, heeeere i'm (;!

Helgen, va har hant?
-fre va jag med nomfundo (en tjej fran min acting kurs) riktigt harlig tjej & en sjukt rolig dag.
20grader sa de va uuuunderbart vader :D:D
-kvallen va de dutytime som gallde, barnen sov och jag testa hela min garderob typ, haha. ingen data ju..
- lor jogga jag forst pa morgonen sen va jag med Emelie & Emma.
-idag har jag passat busarna forst pa morgonen va ute en runda.
sen korde jag hit till bibblan dar jag e nu..

Lagom fattig man e nu efter denna helgen! men va gor de, 3nya shoes & lite anndra harligheter:D
ska hem & kaka nu sen blir de vall en film eller ngt. Hors snart igen. saknar er Kyss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0