Life is a beauty

Hej hej halla!!
gratt och ackligt vader idag,  har t.o.m snoat lite medans det regnade.. men de har inte lagt sig som tur va, for da hade jag flytt landet, latt !!

sitter pa bibblan just nu, har ju fortf ingen data ! men whitney va sa snall och lamna in den till mig idag.. sa far tbx den troligtvis imorgon eller pa ons.. langre far de inte ta och hoppas nu de gar att fixa!

btw, min vardfamilj e super duper underbara !! verkligen, dom staller upp och gor allt for mig.. e sa tacksam! 


de e sa mkt jag vill skriva men vet nt riktigt hur jag ska borja.. sa jag skiter i de tar de en annan dag. jag lever och jag alskar livet ! tack for mig Kyss, ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0