Busy living life right now

Ja de va nt igår man skrev här precis! men har helt enkelt inte pallat med bloggandet, blivit fejjan plus att vi har gotte väder så då har jag inte tid att sitta och uppd(:.. men kan få en liten nu innan jag ska decka..

Helgen bestod av min fina elina som va här hos mig och hälsa på.. blev en massa shopping shopping inne i NY:) skulle bott på ett hotell (Hotel riverside studio) över helgen men aldrig livet.. hade vi stannat där så hade vi ju inte levt nu kan jag ju sä. läskigaste hotellet ever..såg även en random dude utanför GC som gick förbi med äckel råttor på huet .. höll på att dö!! fick va med om en heeel del denna helgen, haha..  men asså helgen va underbar & NYC sviker en aldrig (;  & jag kan knappt vänta tills nästa gång du kommer igen hun.missu !

idag har jag bara tränat & sen drog jag med busarna till Barnes & noble som ligger i mallet. ni som inte riktigt vet vad de e, de ett ställe där man kan köpa böcker i mängder.. dom har ett café där uppe som man kan sitta på med sin data eller en bok och bara dega.. riktigt najs :) jag drog med mig busarna dit som sagt, köpte en mocca och gick ner till barnavdelingen där dom har alla barn böcker.. där är även ett litet hörn där dom kan leka.. så skönt och bara sitta där för de e dömysigt.:) sen körde vi hem vid 5.. käka, förberede dom för sängen sen slutade jag.. har inte gjort så mkt sen dess. typ testat mina nya kläder och skor (; haha. alltid lika kul.. nu ska jag snart decka. träning imorgon sen kommer antagligen jennie hit med sina två ungar på en pladate.. aldrig fel :) 


btw, kolla denna. för er som tkr om att läsa, nu behöver man inte gå och köpa böcker längre..utan man kan bara köpa denna saken Nookbook.. man beställer hem böcker eller magazins på den och sen e de bara och läsa precis som en vanlig bok..såg den idag där inne, dom kommer på allt, haha men den e soft. (: just sayin' ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0