some days are gold

e de normalt att känna sig over the top en tisdag som denna?  tror de, för så fort solen e framme och värmen e här så kan de inte bli bättre !! fan va glad jag blir..

starta med min fina dagliga pw i morrse, sen vid 4 gick jag en runda igen med whitney och busarna.. vi snacka om precis allt och inget :) ... annars har "jobbat" 3h idag, så de har vatt rätt lugnt.. och nu e de snart dags för efterlängtade Glee :D:D !! bra tisdag detta ..


btw, FYI, jag älskar Two And A Half Men sörjer dock att Charlie sheen precis har blivit sparkad. så ska bli kul och se vem dom kommer ersätta honom med i framtiden?!! kung e han. men sen har han ju osså sneat på livet totalt just nu..kan sä att de går inte bra för denna mannen.. de enda man läser om och ser på tvn e han och hans hue.. de går bara utför tyvärr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0