I love to live my life on the edge

heeey folks!
11 may idag, dvs, 7månader i staterna..livet hade kunnat va sämre (; !
kan dock inte fatta att de bara är 5mån kvar.. och ja jag sa bara, för dom 5mån kommer gå äckligt snabbt. bara dessa 7mån har gått otroligt snabbt. jag vill inte.. men har fina planer för framtiden som väntar så de ska nog bli bra :)) .. 

idag har jag hunnit skypa med mia en runda på morgonen precis när jag vakna, sen lämna jag sebby på skolan.. efter de blev de bibblan för att skriva ut en massa papper, sen gymet, duschat, handlat och nu ska jag snart ner & käka.. carpe diem, säger jag bara !!!

tänkte baka kanelbullar idag faktist.. bara för att :
1.jag e sjuuuuuukt sugen
2. de e min sista singingklass idag så tänkte ta med ngra
3.igen, riktigt sugen !

l8tor då . kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0