It's good it's goooood

(orkar inte riktigt lägga in alla bilder från i sön så ni får kolla faceboken, för alla ligger där:) !

denna dagen har varit bra bra bra. sommarväder och shorts, de gillar vi .. mötte först upp french på sb i new canann imorrse.. testa nytt kaffe som smaka röv, men drack de endå eftersom jag hade betalat för de. hahahha kalla mig snåle ! vadå då? kommer hålla mig till min frappe hädanefter !! vi satt där ute i de fina vädret och snacka en massa :) har ju inte setts på ett bra tag.. vid 12 körde jag hemåt. sen vid 3 så stack jag & barnen till stranden .. plaska i vattnet lite sen gick vi bort till lekplatsen som ligger där :) hade en helmysig dag med dom bästa ungarna som finns...



(bilder från idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0