My life is better than your vacation

mitt liv här e de bästa som finns!! jag bara njuter, sitter på sb med min gudinna nicki i lurarna & en frappe coconut i handen:D livet e bra , usa e bra !! 

igår visade jag sebby mitt amerikanska körkort och sa typ:
- omg i look like a dude on that picture
sebby- yeah u do,
me- hahahhahahah jävla unge !

sen när när vi stack till post corner (en pizzera) för dom skulle käka så tryckte sloane in papper i näsan som fastna. så jag & sebby börja garva så in i helvete. hahahah fick typ sticka in ett sugrör i näsan på henne för att få ut de..sluta med att hon nös ut de sen. hahah så bra de va !!
LÄTT dom bästa barnen som finns, så mkt kärlek !


Lo V e !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0