PN

heeeeeelt slut!! kom hem för ett litet tag sen från en carnival som jag drog med busarna till ..  vi åkte karuseller, käkade och hade trevligt, men nu e man helt död. haha.. riktigt varmt och jag hade slängt på mig vinterkläder kändes de som.. svettades som en gris.. men de va bra !

nu har jag precis lagt dom för dom ska ta en nap, vilket jag med tänkte göra.. sen blir de gymet, duscha och sen kommer jennie & hämtar mig.. hem till henne och göra v sig för att sen dra vidare hem till carro el jessica.. vina och sen blir de udgang i stamford :) ska upp sen riktigt tidigt på sön för att ta tåget in till NY och sen bussen till Boston:D:D!! nu äntligen närmar de sig yeeey!!..

så vi hörs senare då gajses n gajs- kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0