10

gotte väder , så skönt de e idag !! sitter just nu och käkar en tunasallad som jag fixat ihop :) lovar jag e kung på att göra alla olika sorters sallader, även dom man inte trodde fanns, haah !! jag laga faktist riktigt mat typ förra veckan till barnen. tyckte att dom fick variera lite, så de blev potatismos som jag gjorde och fisk ! yeeey vuxenpoäng.. sen dagen efter gjorde jag spaghetti & köttfärs.. & jag hittade lingon i affären. helt random.. båda barnen älskade de..

har nog inte nämnt att vi har en tvättbjörn som springer runder här ute i trädgården... den e säkerligen sjuk för dom visar sig lixom aldrig på dagen annars, men den här har jag sett ute nu 3gånger mitt på ljusa dan & den e inte ett dugg rädd för en.. man får hålla sig undan så man inte får rabies eller ngt annat skit som dom kan ha.. men när jag såg den första gången så öppna jag bakdörren och kuta ut till den för att filma. hahah. va ju första gången jag såg en sån.. så där stod jag helnöjd med mobilen medans den traska runder, riktigt söt...men sen gick han till mig, så jag sprang in och låste. haha man vet ju aldrig. whitney blev livrädd när jag berättade de för henne.. hon ringde sån djurskyddsgrej men dom kunde inte göra ngt? paul tycker att vi ska skjuta den med ett pilgevär typ, haha så störd han e..den dör inte men lider en masas istl. jag bara nooooooooooooway!! dom får väll komma hit och avliva den isf inte skjuta den.. e tvättbjörnar ens farliga? jag får googla detta dirr & kolla.. dom ser ofarliga ut ju !.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0