See me in the back chick like that

Måndagsfylla !! ja jag önska, vrf e de alltid så.. jag ska alltid ösa som en gnu på måndags kvällarna ? vill inget annat än dynga just nu.. va ute i lör så de va bra! hahah men så skadat de va.. en högtalare flög i golvet inne på en bar som vi va på(faktist inte jag denna gången,hah) jennie lyckades få en snefylla & trilla in i den.. sjukt bra va de.. och taxi resan hem gick bra? sen skulle vi upp 6 dagen efter för att ta tåget in till NY, man va inte pigg nån stans.. vi hann med tåget preeecis iaf. fick kuta, men de e man van vid nu..

Boston Bruno Mars Janelle Monae, äh fyfan va bra allt va, hela helgen har varit riktigt bra :D:D älskar livet! (får lägga in bilderna imorgon, har inget batterie på kameran)

och när jag kom hem så höll Whitney på att lägga barnen. sebby smög in till mig när hon gick ner.. haha sen skrek sloane att hon ville komma till mig med. så fick träffat henne med innan hon decka..dom e så sööööta.. pussa dom massor!!

smak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0