Cheesecake Factory

Idag har jag spenderat min dag med Ludy, vi körde till Cheesecake Factory i NY:) där va mysigt där & riktigt fint..blev att vi dela på en mega bricka med nachos och sen en cheesecake efteråt.. inte okej, och han som serverade oss trodde att vi skulle beställa middag efter att vi krängt våra nachos. ja säkert !! fatta så mkt man fick , känner mig fetare än fetast fortf.. har inte käkat sen dess och då va klockan 12am nu e klockan 10pm..

sen jag lyckades köra vilse med min gps.. missade en avfart & sen helt plötsligt så va vi utanför gränsen så vi fick betala sån tull-grej på vägen tbx, haha fail då har man kört för långt ! om ni har sett Due date så kan ni ju fatta att man kände sig precis som dom när detta hände hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0