Live for today, hope for tomorrow

e så jävla trött på detta vädret vi har haft nu dom senaste 3dgrna! regnat konstant, vaaarför ? de e fan maj c'mon... 

när jag vakna imorrse så va de första jag såg på faceboken att jorden ska gå under nu på lör.. lördagen den 21maj.. tydligen enligt bibeln och nån sån profet (?) så ska den de.. för enligt dom så ska vi få en mega jordbävning som då ska slå ut hela jorden och jesus ska då komma hit? (som jag har googlat & tubat detta hela förmiddagen, haha) epic.. då ska jag asså va dyng på lör punkt slut !! äääääälskar er (just in case)..

nu ikväll så såg jag de näst sista avsnittet av glee .. fan asså längtar redan tills nästa tis.. kan aldrig få nog av den serien, faaaav !!

ska decka nu, renbäddad säng o allt,yeey! kommer inte ihåg sist de blev tvättat,hahh? ska njuta extra mkt nu bara för de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0