I ♥NYC

Bästa dagen på mycket länge igår :D:D åkte in med Ludy (colombia tjejen). riktigt härlig tjej:)!!

jag fick såklart kuta till tåget på morgonen för att hinna med de (alltid samma sak,hah)..  när vi kom in till Grand Central så gick vi bort till sb och köpte frulle & kaffe ! efter de så tog vi suben till Brooklyn bridge :) de va så fiiiiiint väder, perfekt dag att bara gå runder :) så vi tog x antal kort där, sen när vi skulle gå  därifrån så va där några street dancers som dansa till MJ's låtar .. där va en liten kille på typ 7-8år som va svin duktig !! sick.. efter att ja hade fotat och filmat så gick vi bort till ground zero (world trade center).. asså dom har verkligen kommit riktigt långt sen ja va där sist (i okt).. dom ska ju bygga dom byggnaderna dubbelt så höga än vad dom va sist. får hoppas att dom får stå denna gången.. efter vi va där så tog vi suben till Time sq. mötte upp Silvia (italien) & Sabina (polen) Emma (brit).. tre tjejer som kom samtidigt som Ludy.. verkligen riktigt sköna! vi beställde last minute tickets till Mary Poppins (Broadway show) :D:D:D De har verkligen varit en dröm, något jag verkligen har velat göra.. få se en Broadway show och Mary poppins, blir inte bättre än så !!! de hade dom verkligen satt ihop otroligt bra !! ååh så glad jag e att jag äntligen har fått se den :D den vara i ca 3h, efter de gick vi bort till Central Park. där vi tog en massa foton och bara gick runder.. kolla på folket som hade picknick och lekte i parken. sen på kvällen gick vi tbx till Grand central & tog tåget hem.. utslagen hjälte!! hade ont i hela kroppen, haha. de e sjuk vilken träning de e att gå en hel dag där inne. man e helt slut sen när man sätter sig på tåget.. så när jag kom hem decka jag på 2sek.. vaknda idag, träningsvärk i hela kroppen !! men de va de verkligen värt (;hände en massa mer som man inte kan skriva om bara va med om! lätt en utav dom bästa dagarna här :)! 

(bilder kommer i andra inlägget).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0