Send me away with the words of a love song

nooooo e sjuk! eller förkyld, segare än segast och jag har en hals som e helt värdelös !! kan inte svälja så får leva på tee. (vilket e bra för då losar jag ngra kilo kanske, hehe).. ingen bra start på dagen som ni kan se.. ska endå ta papper och penna köra ner till stranden en runda och bara sitta. fylla på min låt som jag börja skriva häromdan tänkte jag! finns inget mysare än att bara sitta med en massa musik som pumpas från lurarna och glo ut över havet:) ! aaaaah.. haha okej back to reality ! ska tvätta av huet nu, packa ner hela min tissue box och sen e jag redo & möta dagen !

för er som e intresserade, solen har varit framme både idag och igår, high 5 ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0